Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Στάση πληρωμών η επόμενη μέρα

Το θέμα της συζήτησης το έβαλε ο  summerman στο capital.gr πριν λίγες ημέρες προσκαλώντας τους σχολιαστές να καταθέσουν τις ιδέες τους. 
Με αυτό τον τίτλο έχουν γίνει πολλές ομιλίες και διαλέξεις στα χρόνια του μνημονίου,όπως έχουν κυκλοφορήσει και  κείμενα που μπορεί  να βρει κανείς εύκολα στο διαδίκτυο. 
Εδώ  αναδημοσιεύουμε  ένα μέρος από τη συζήτηση κυρίως για την εμπειρία του milkman, παραγωγού που το έζησε πρόσφατα.

Γράφει ο  summerman
παρακαλω ολους τους φιλους ,φιλες ,ολων των κοινωνικων στρωματων κ πολιτικων αποχρωσεων ,να πουν με το δικο τους τροπο κ τη δικη τους φαντασια 
,πως φανταζονται την ελλαδα σε μια κατασταση στασης πληρωμων

 fileFree 
την επομενη μερα της στασης πληρωμων...θα βαραμε το κεφαλι μας που διωξαμε την τροικα!

 summerman 
ναι αλλα εκτος απο αυτο ,το θεμα ειναι ΠΩς? θα τη βγαλουμε?

 fileFree 
ναι αμε οταν γυρισουν 5.000.000 ελληνες στα χωρια τους μαζι με κοτουλες και προβατακια!
δεν εχω 5αστερα να σου βαλω "καλοκαιρινε" μου τα φαγαν οι μαθητες μου στην ΕΤΕ χαχααχα

 summerman 
ποια χωρια ρε φιλε ?
ολη η αθηνα θα ειναι εγκλωβισμενη ,σε τετοια περιπτωση δεν θα μπορει να κινηθει κανεις,αλλα κ εαν μπορει ,νομιζεις οτι αμα πας στο χωριο ,θα σε καλοδεχτουν?

 milkman 
Βραδυ 22 δεκεμβριου 2012.
με εχει ψιλοπαρει ο υπνος και κανω ονειρα την επομενη χρονια να εχει ο θεοσ την μανα μου ζωντανη επειδη εχει καρκινο και εγω να παντρευτω επιτελους και 
κανω κανα παιδακι αφου καβαντζαραμε τα 35.
Μεσα στον υπνο μου ακουω οτι η ΑΓΝΟ υπεβαλλε αιτηση προστασιας απο τους πιστωτες και αιτηση για το αρθρο 99!
Μπα λεω εφιαλτης ειναι δεν ακουσα καλα η ακουσα!
Εχω 100000ευρω επιταγες οπισθογραμμενες με την υπογραφη μου σε διαφορες εταιριες και πιστωτες αλλεσ 60000ευρω τιμολογια ,μαζι με το ΦΠΑ γυρω στισ 
180-190χιλιαδες ευρω.Ο τζιροσ μου ητανε τοτε περιπου μισο εκατομμυριο τον χρονο.
το 1/3 του τζιρου μου σε εναν αποκλειστικο προμηθευτη.
Την γαμησα σκεφτηκα εαν ειναι αληθεια,δεν μπορει,μεχρι χθεσ μας εδινε επιταγες..
πανε η κοποι μια ζωησ πανε τα ονειρα,αλλα τι πειραζει αυτα ξαναγινονται,αλλα το ρεζιλικι την ξεφτιλα,το χασιμο τησ αξιοπρεπειας δεν θα το αντεξω λεω.
τελοσ του χρονου,τοκοι δανειων,τελη κυκλοφοριας,τελευταιες δοσεις πληρωμων στους γεωργους για το ενσιρωμα καλαμποκιου.
Το μυαλο δουλευει στα κοκκινα ,που χρωσταω και τι..ειναι πολλα.

 crazy_money 
super market άδεια!αυτοκίνητα λίγα στο δρόμο!γενικά ένα μπάχαλο!βεβαια δε πιστεύω ότι μπορεί να γίνει αυτό!γιατί μη ξεχνάτε ότι οι δανειστές μας θα έχουνε 
χάσει πιο πολλά επομένως δε πρόκειται να γίνει αυτό!

sonm 
Μου έρχεται στο μυαλό μια φράση ενός φοβερού καθηγητή μου στο Πανεπιστήμιο (ναι υπάρχουν και τέτοιοι)
Είχε εκείνο το .. παπαράκι που άλλαζε τις διαφάνειες στον προτζέκτορα, τον καιρό μάλιστα που οι άλλοι καθηγητές είχαν στυλό και πίνακα, ήταν μπροστά 
γενικώς.Εκείνο κάποια στιγμή κόλλησε και δεν έδειχνε το λέιζερ που είχε στη μύτη του και είπε το αξέχαστο "δεν πειράζει. Θα το ξεπεράσω. Και αυτό, και πολλά άλλα"
Ετσι λοιπόν. Ολα ξεπερνιούνται
Φιλε σαμερ, ποιος σου είπε ότι η ζωή είναι εύκολη;;
Εμ δεν είναι. Δύσκολη είναι...Κοίτα τι έπαθε και ο μιλκ και τόσοι γύρω μας που δούλευαν πραγματικά στη ζωή τους
Επειδή κάποιοι συνταξιοδοτήθηκαν στα 45 τους και τώρα ζουν περιμένοντας πρώτη του μηνός το ΑΤΜ, σημαίνει ότι θα είναι πάντα έτσι; (δεν άντεξα, το είπα, θα στο πουν και άλλοι...)
Ολα περνιούνται και ξεπερνιούνται
Το μόνο μη αναστρέψιμο είναι ο θάνατος
Η ωρα της φιλοσοφίας έφτασε

milkman 
περνανε 2-3 μερες ΣΚ γαρ ερχεται δευτερα 25 ολα κλειστα Τριτη 26,πρωτη φορα στην ζωη μου ηπια Zandac,εχω 17 και 11 πιεση στα 36!
-τηλεφωνο απο τραπεζες καποιοι επιτηδιοι ευτυχως λιγοι ουτε το 10% προσπαθουν να προεισπραξουν προσωπικεσ μου επιταγες πριν την ωρα τους.Δεν εχω 
πλαφον ειμαι φυσικο προσωπο,εχω περουσια υπαρκτη στο ονομα μου και εχω λιγο πολυ λογω εγγυητων ολη την οικογενεια μου υπολογη εαν σκασουμε.
_εκεινη την ημερα εκανα πανω απο 200 κλησεις εισερχομενες εξρχομενες.
τηλεφωνα απο ΑΕ που εχουνε επιταγες σε factoring να τισ παρω πισω,να δωσω αλλες εγγυησεις.
Ψυχραιμια αλλα τι ψυχραιμια η πρωτην σφαραγιστηκε σε 7 ημερες φτανουν οι πρωτες διαστικοι επιμελητες για κατασχεσεις,ως οπισθογραφος,μιλαμε τι 
δικηγορικα γραφεια αρπακτικων ειναι αυτα.
Δεν ξερουνε που να με βρουνε στο χωριο γιατι δεν εχει διευθυνση,ρωτανε στο ταχυδρομειο,τυχαιει εγω να ειμαι εκει να πληρωσω το ρευμα.
κλειδωνω το το ταχυδρομικο παραρτημα στο χωριο μου.παει τελειωσε λεω θα τον σκοτωσω τον @ουστη,τον δικαστικο επιμελητη,θα του πιω το αιμα.ενα 
δευτερολεπτο ηθελα να το κανω.Ο θεοσ με βοηθησε και δεν το εκανα,μονο τον επιασα απο τον λαιμο και τον κολλησα στον τοιχο.
ΔΕΝ ΜΕ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟΥ ΛΕΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ ΕΛΑ!
-Ο δικηγορος ψελλιζει κατι για ανακοπη.στα τετοια μου.εχω προσωπο λεω .πρεπει να βρω μια λυση.
Τραπεζα,εχω 30-35 χιλιαδες μετρητα και 50000 υπολοιπο δανειου κινησεως,φωναζω τον χασαπη,ζωντανη μια αγελαδα εχει 1200-1500 χιλιαρικο για κρεασ 
500-600 κατοσταρικα.
φορτωνω τον μισο σταβλο 70 ζωα,αυτα ειναι ζωη μου ιδια,φευγω λεω του πατερα μου που ειναι 84 ετων,δεν αντεχω να βλεπω να ξεπουλαω το βιοσ μου.
Κλαιει η μανα μου,κλαιει η γυναικα μου,κλαιει η αδερφη μου,οχι για τα λεφτα μην παθει τιποτα η υγεια μου..,τι να εκανα,σπιτι,χωραφι,οικοπεδο δεν πουλιεται 
παρα μονο για ενα κομματι ψωμι μεσα στην κριση,να τα σκοτωνα,τι να εκανα.
Να αλλαξω εταιρεια δεν μπορω τυπικα εχω συμβολαιο,εχει ρητρες εξακολουθω να δινω γαλα μεχρι τησ 15 φεβρουαριου του 2013.
τυχερος ειμαι του αλλου συναδελφου  θα του βγαλουν το σπιτι σε κατασχεση..για 17χιλιαρικα.
ειμαστε 60οικογενειες κτηνοτροφων,ενταξει κατι θα κανουμε δεν θα βρουμε 60 ατομα 17 χιλιαρικα.
Ελληνικη δικαιοσυνη.ακουμε τα νεα απο τους δικηγορους.

Για να προσφυγης πρεπει να εχεις πληρωσει το ΦΠΑ δεν αρκει να ειναι ρυθμισμενο,για μενα γυρω στα 22000 χιλιαρικα και προκαταβαλεις και το 4% επι του 
διεκδικουμενου ποσου ως παραβολο αλλα 7-8χιλιαρικα χωρια η αμοιβη του δικηγορου και αλλα εξοδα...
Σε στημενη χρεοκοπια που εγινε το 15 ημερο των χριστουγεννιατικων διακοπων για να μην μπορεισ να κανεις τιποτα απο τισ 22 μεχρι τις 7 Ιανουαριου.
Μπλοκ επιταγων γιοκ.επιφοβος πελατης,βγαζω στον πατερα μου.
Πρωτο δικαστηριο 22 Φεβρουαριου.
Αλλαγη εταιριεια στις 15 Φεβρουαριου αλλους δυο μηνες μεσα για να πληρωθω.εχω να παρω λεφτα απο τον Σεπτεμβριο του 2012 και θα φτασει 
Απριλιοσ-Μαιος του 2013 να ξαναπληρωθω.
Τυροκομοι ερχονται στους σταβλους των "χρεοκοπημενων" τησ ΑΓΝΟ.ποσο παει το γαλα 42 λεπτα.Σε κοβει στην φατσα,30 λεπτα και στο χερι τα λεφτα 
θελεις η βρισκω αλλου.
Η ιστορια ειναι πραγματικη συνεβει σε εμενα και το ξερετε..
Σφιξτε τα δοντια ,το μυστικο ειναι οτι η ζωη συνεχιζεται...

 summerman 
με αποθηκευση τροφιμων δεν νομιζω να βγαλουμε ακρη ,ποσο να κρατησουν τα τροφιμα? με το νερο? θα υπαρχει?

 STERBER 
Οχι νερο ,αλλα ουτε αερας να αναπνευσουμε δεν θα υπαρχει σαμμυ ,
ερχονται ο αντιχριστος και οι εσχατες ημερες !

 ATEGO1 
Εγώ το "είχα παράπονο" που ζούσαμε τόσο βαρετά χρόνια. 1974 και μετά...
Τελικά εκεί που δεν το περιμένεις αλλάζουν όλα!
Και μία στάση πληρωμών να βάλουμε στο βιογραφικό μας... αν μη τι άλλο είναι ενδιαφέρον! 
Πρόσφατα διάβασα και την κάθοδο των μυρίων του Ξενοφώντα... τι να πουν κιαυτοί... γιαλλού ξεκινάει ο άνθρωπος αλλού καταλήγει...

ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΚΙΡΗ 
Ας πούμε βγαίνουμε απ' το ευρώ.
Μια Τετάρτη κλείνουν οι τραπεζες μεχρι να εκκαθαρίσει το ΔΝΤ, η ΕΚΤ και το ΤΧΣ.
Παγώνουν οι λογαριασμοί.
Λογικά από Δευτέρα ότι απέμεινε σε εθνικό νόμισμα.
Το ΧΑΑ ανοίγει +10% στίς 110 μονάδες
5 μερες υπομονή δεν έχεις?

 summerman 
ρε παιδια 
εδω ειπαμε εξεταζουμε το σεναριο ΕΑΝ γινει πως θα πραξουμε ,αμα δεν γινει στα φρυδια μας ,απλα πρεπει κ εμεις σαν ανθρωποι να εχουμε ενα πλαν μπι


 ATEGO1
plan b για τους έλληνες;
πλάκα κάνεις!
δεν βγήκε ακόμα αλφάβητο με αρκετά γράμματα για τα "πλαν" των ελλήνων!
Να σκεφτείς, έχουμε τόσα πολλά που δεν θέλουμε καν προετοιμασία!


Keramidogatos 
Ρε summerman...εμείς δεν είμαστε κρατικοδίαιτοι σαν και σένα...
Δεν μας πλερώνει το ATM...οπότε δε σκάμε άμα δεν το γιομήσει η Μέρκελ...
αυτο το βιντεο τα δειχνει ολα
Το road movie Trailer HD
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=94KcI0gLq1A#t=31

 Stefanos_Lazaridi... 
Σε σταση πληρωμων ειναι ηδη απο το 2010 η χωρα "σουμμερμαν" τουλαχιστον οσον αφορα το εξωτερικο χρεος.
Αν χρειασθει να προβει και σε σταση πληρωμων στο εσωτερικο , οχι διοτι δεν εχει τη δυνατοτητα να πληρωνει αφου ισοσκελισε πρωτογενως τον 
προυπολογισμο της , λογω εκβιασμου των ευρωπαιων μεσω της ΕΚΤ, σ'αυτη τη περιπτωση αν ειναι απροετοιμαστη(απο πλευρας ετοιμων ελληνικων 
χαρτονομισματων και συναλλαγματικων διαθεσιμων) η κατασταση θα ειναι σχετικα δυσκολη αλλα σε καμια περιπτωση εφιαλτικη , λυσεις υπαρχουν παντα και 
μη ξεχνας οτι η Ελλας παραμενει ακομα ,μια αρκετα ισχυρη χωρα οικονομικα(παρα τη δραματικη συρρικνωση του ΑΕΠ τα τελευταια χρονια κατατασσεται στη 
43η θεση στον πλανητη ,απο 183 που μετρωνται, βασει μεγεθους ΑΕΠ).
Παντως να πεινασει καποιος και να μην υπαρχουν φαρμακα και καυσιμα ειναι τρομοπροπαγανδα.Ισως να μην υπαρχουν iphone , LED TV , συνολακια λούη 
vuitton , καινουργια αυτοκινητα κλπ κλπ, αλλα τα βασικα και πολλα παραπανω θα υπαρχουν εν αφθονια.Και το κυριοτερο θα υπαρχει η προοπτικη και η 
ελπιδα για ενα πολυ καλυτερο μελλον παρα αυτη η "μαυριλα" που ζουμε τοσα χρονια.

ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΚΙΡΗ 
καλοκαιρινε.
μια ασήμαντη λεπτομέρεια 
απαγορεύεται να γίνει στάση πληρωμών στην ευρωζώνη
και μια ατέλεια
δεν μπορεί κανείς να μας βγάλει απ' το ευρώ
Ούτε κατάλαβαν που έχουν μπλέξει.

 summerman 
τελικα αυτο που καταλαβαινω ειναι το μεγαλειο του ελληνα
ολοι ειμαστε στο οτι κατσει κ στα φρυδια μας

 summerman
@φακ 
εισαι ο πρωτος που δινει σεναριο κ αυτο ειναι 5 ημερων ,δηλαδη ισαμε να τελειωσουν τα πραγματα του σουπερ μαρκετ του σαββατου οκ
ΑΛΛΟΣ!

ATEGO1 
έχουν μπλέξει με μας ρε φίλε
και το ξέρουν, και γουστάρουν... (άσε να λένε)
πάντα θα αισθάνονται (οι ξένοι - "βάρβαροι") μειονεκτικά απέναντι μας.
Εμείς γράψαμε το "manual" του κόσμου.
αυτοί μόνο κουμπιά πατάνε, εμείς γράψαμε κώδικα.

summerman 
@ΩΡΙΩΝ
ειπαμε ενας σωφρων ανθρωποσ πρεπει να εχει κ ενα πλαν μπι ,δεν ειναι θεμα φοβου ,εαν καναμε αυτη τη συζητηση το 2001 ,θα σου ελεγα οτι λεμε μαλακιες 
,το 2014 ομως ειναι επικαιρη

ατεγο1
σεναριο δεν ακουω ΣΕΝΑΡΙΟ μονο ο φακ εχει ριξει ενα

 Keramidogatos 
summerman...Στο είπε ο Ωρίων...όρεξη για δουλειά...
Δουλειά...Ξέρεις...αυτό που σηκώνεσαι νωρίς το πρωί και ασχολήσε με κάτι που κουράζει χέρια σώμα και μυαλό...(μην πάει στο πονηρό το μυαλό σου)...Ωριων 
το πλαν μπι σε τετοιες περιπτωσεις παραμενει το ιδιο χρονια τωρα

Ωρίων
ρωτας καμια γρια ποια αγριοχορτα τρωγονται
λαδι εχεις,αλλιως απο αγριλιες
το σιταρι ειναι ευκολο,το ριχνεις κατω ζγαρλιζεις λιγο και πιανει
ε και κανενα φυσιγγακι για κανενα αγριμικο να εξασφαλισεις και το μεζε,η να τον προστατευσεις δεν ειναι κακο
ενα βαρελακι κρασι απο τωρα,ειναι καλη ιδεα,αν εχεις το μυαλο για αυτα,εχεις και για αλλα..

nikkor 
Αυτό που θα γίνει Σάμερ είναι πως οι δικοί μας, όντως ανίκανοι για το παραμικρό, θα παραδώσουν το τιμόνι στην ΕΕ και μέχρι να πεις κύμινο ή όπως αλλοιώς 
γράφεται θα έχουμε γίνει ένα σύγχρονο και ανεπτυγμένο κράτος και θα ζήσουμε ζωή χαρισάμενη.
Μέχρι να γίνουν τα παραπάνω δες ένα πινακάκι εδώ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sovereign_default#List_of_sovereign_debt_defaults_or_debt_restructuring

 και μπάνισε και την Ελλαδίτσα μας πόσες φορές την πήγαμε φούντο...

Ρίξε μια ματιά κι εδώ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sovereign_default#Consequences

Μέτρησες πόσες χώρες και πόσες φορές πήγαν φούντο και όμως ακόμα ζουν?
Ξέχασες τι γίνεται στην Αργεντινή και στην Βενεζουέλα? Κάθε μέρα τα διαβάζουμε τόσο καιρό τώρα...
Βγαίνει ο Τσίπρας και εύχεται μακάρι να γίνουμε Αργεντινή...
Α, και μια και είπα Τσίπρα, θυμήθηκα και την μονταζιέρα/παπαγαλιέρα του ΣΥΡΙΖΑ:
Λευτεριά στον μπαλούρδο!

Σχετικά κείμενα εδώ:
Η "κρίση του ελληνικού χρέους" - Συλλογή δημοσιευμάτων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι σκέψεις σας είναι ευπρόσδεκτες.Γράψτε ένα σχόλιο.