Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Οι περιπέτειες των αστέγων

 Βγάλανε τους άστεγους έξω στο χιόνι!γιατί τελείωσε η βάρδια..
 Η ιστορία έχει ως εξής: 
Σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε ο πολίτης, όλα ξεκίνησαν όταν προσπάθησε να βοηθήσει έναν άστεγο που βρήκε να κοιμάται δίπλα από το σπίτι του. Τηλεφώνησε στον δήμο, προκειμένου να ενημερωθεί ποια κέντρα φιλοξενίας είναι ανοικτά και τον παρέπεμψαν σε αυτό της Πανόρμου. Όταν όμως το ανέφερε στον άστεγο, εκείνος του αποκρίθηκε ότι είχε ήδη πάει και τον είχαν διώξει. Σύμφωνα με την καταγγελία, τηλεφώνησε τρεις ακόμη φορές στον δήμο απ' όπου τον διαβεβαίωσαν ότι όλα «δουλεύουν άψογα».

Κατάφερε να πείσει τον άστεγο και τον συνόδευσε από το Θησείο μέχρι την Πανόρμου, όπου έφτασαν στις 22:30 το βράδυ, όταν ήδη χιόνιζε στο κέντρο της Αθήνας και το ψύχος δριμύ. Ωστόσο, ο υπάλληλος στη Λέσχη Φιλίας τους ενημέρωσε ότι το κέντρο θα έκλεινε μετά από μισή ώρα, γιατί, όπως είπε ο εργαζόμενος που θα έκανε την επόμενη βάρδια αρρώστησε. Στην οργισμένη διαπίστωση του πολίτη ότι «θα διώξετε τον κόσμο μες το χιόνι», ο υπάλληλος αποκρίθηκε: «Ναι, εγώ πρέπει να φύγω». 
Ακολουθεί ο διάλογος 

Χώροι Φιλοξενίας Αστέγων - Η εμπειρία μου απόψε
- Ένας άστεγος κοιμάται έξω στον δρόμο, δίπλα στο σπίτι μου.
- Αρχίζει να χιονίζει στο κέντρο της Αθήνας.
- Παίρνω τηλέφωνο στο Δήμο για τα Κέντρα Φιλοξενίας.
- Μου λένε να πάει στον Χώρο της Πανόρμου.
- Ο άστεγος αρνείται και μου λέει οτι τον διώχνουν.
- Ξαναπαίρνω άλλες 3 φορές για επιβεβαιώση.
- Μου επιβεβαιώνουν οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και όλα δουλεύουν άψογα.
- Λέω στον άστεγο “εμπιστεύσουμε, είναι καλά εκεί”.
- Τον σηκώνω μες το κρύο να πάει απο το Θησείο στην Πανόρμου.
- Φτάνουμε 22:30.
- Ο υπάλληλος του Δήμου μου λέει “23:00 θα κλείσουμε”
- Του λέω “Γιατί;”
- “Μόλις πήρε η επόμενη βάρδια και είπε οτι αρρώστησε και δεν θα έρθει”
- “Και τι; Θα διώξετε τον κόσμο μες το χιόνι;;;”
- Μου λέει “Ναι, εγώ πρέπει να φύγω”
- “Καλά δεν μπορεί να έρθει κάποιος άλλος στην θέση του;”
- Μου λέει “Που να ξέρω εγώ; Ειμαι απο τις 15:00 εδώ εγώ, κουράστηκα πρέπει να φύγω”
- Βγάλανε τους άστεγους έξω στο χιόνι.

Δείτε το video για το περιστατικό από την σελίδα  του στο Facebook:

Ακολουθούν κάποια από σχόλια των αναγνωστών του news247 απ'όπου και η αναδημοσίευση
romail100 (ρομέϊλ100) 

Απάνθρωπο. Και αν δεν υπήρχε ο ιδιώτης να ενδιαφερθεί για τον άστεγο δεν θα μαθευότανε ποτέ το τι έγινε.
Άρης Κλάρας 

Πάλι καλά που δεν ήταν πιλότος αυτός ο "άνθρωπος"! Φαντάζεστε να τελείωνε το 8ωρό του στον αέρα?
Βαγγέλης 

Όποιος ξαναρωτήσει γιατί βρίζουμε τους δημοσίους υπαλλήλους, παρακαλώ να διαβάσει το άρθρο ξανά και ξανά
tracha noplagias 

δηλαδη ο γιατρος θα σταματησει την εγχειρηση ,γιατι σχολασε ? μιλαμε για πραγματα τα οποια στην κυριολεξια ,ειναι μεταξυ ζωης και θανατου .



Για την υπόθεση η οποία αποκαλύφθηκε έπειτα από καταγγελία του πολίτη, διενεργείται έρευνα ανακοίνωσε ο δήμος Αθηναίων.

(Σχόλιο)Αυτά τα όχι και τόσο ασυνήθιστα φαινόμενα μας κάνουν να αισθανόμαστε ντροπή που έχουμε καταχωρήσει  τις διευθύνσεις κρατικών, εκκλησιαστικών και άλλων δομών.
Η εκμετάλλευση των κονδυλίων κατά το δοκούν συνεχίζεται ανεξέλεγκτη σε όλα τα επίπεδα της υποτιθέμενης "Κοινωνικής Πρόνοιας" και μας φέρνει στη δυσάρεστη θέση να πρέπει να αποφασίσουμε αν θα συνεχίσουμε την αναδημοσίευση ή να τις κατεβάσουμε από το ιστολόγιο. Η  νέα χρονιά για εμάς ήρθε με ένα σωρό ερωτήματα και προβλήματα(η σελίδα είναι μπλοκαρισμένη και απάντηση δεν έχουμε καιρό τώρα).
Συνεχίζεται



2 σχόλια:

Οι σκέψεις σας είναι ευπρόσδεκτες.Γράψτε ένα σχόλιο.